نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 23:14

استاندار خوزستان: دشمن غدار از مقابله‌ مستقیم با فرزندان ملت ناامید است

استاندار خوزستان گفت: به طور حتم چنین حرکت‌های شقاوت‌آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدار و ناامیدی از مقابله‌ رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در دو انفجار تروریستی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست‌های خبیث عُمّال استکبار جنایت دیگری را رقم زدند و با دو انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید در گلزار شهدای کرمان، جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند.

به طور حتم چنین حرکت‌های شقاوت‌آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدار و ناامیدی از مقابله‌ رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626051

مهمترین اخبار ایران و جهان: