نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 17:13

روایت صادق محصولی از جلسه شب گذشته رئیس‌جمهور با دبیران احزاب سیاسی

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری توضیحاتی را در مورد نشست رئیس جمهور با دبیران احزاب و شخصیت‌ها بیان کرد.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره دیدار شب‌گذشته رئیس جمهور با دبیران احزاب و شخصیت ها گفت: اقدام جناب آقای رئیسی برای جلسه و هم‌فکری با دبیران کل احزاب و شخصیت های سیاسی در جهت افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه آن هم در این حجم از کمیت، ابتکار بی سابقه و ارزشمندی بود که لازم است از ایشان و دست اندرکاران وزارت کشور برای انجام این مهم تشکر کرد.

وی افزود: حدودا ۶۰ نفر در این جلسه شرکت داشتند و تقریبا نزدیک نصف حاضرین وقت گرفتند و مطالب خود را بیان کردند و در نهایت هم آقای رئیس جمهور مطالب خوبی ارائه  کردند.

محصولی تصریح کرد: بنده هم در نوبت خود صحبت کردم و مطالبی در ضرورت امید آفرینی و اجتناب از تزریق بذر یأس در جامعه عرض کردم همچنین به عوامل نا امید کردن مردم و تشدید تحریم ها که از فتنه ۸۸ شروع شد اشاره کردم.

وی افزود: اینکه در آن انتخابات دشمن و عوامل داخلی آنها مشارکت گسترده ۸۵ درصدی مردم را به کام ملت تلخ کردند و جریان اصلاحات بخاطر برنده نشدن نامزدشان آن‌هم با اختلاف بیش از یازده میلیون رأی، اعلام کردند در انتخابات تقلب شده است در صورتیکه نتایج آرای مردم، صندوق به صندوق توسط وزارت کشور اعلام و در معرض دید همگان قرار گرفت و اگر  ادعایی در نتایج اعلامی حتی در یکی از صندوق ها وجود داشت می شد با مراحعه به صورتجلسه رای شماری همان صندوق که در حضور نمایندگان نامزدها تنظیم شده بود صحت نتایج  اعلامی را دید.

محصولی تصریح کرد: متاسفانه در این موقع چهار پنج نفر از آقایان اصلاح طلب حاضر در جلسه ایجاد تشنج کردند و یکی از آنها گفت باید وقت رای گیری بیشتر تمدید می‌شد و دیگری گفت من می خواستم با شما در شب انتخابات جلسه بگذارم و شما نپذیرفتید، دیگری هم گفت از احمدی نژاد هم صحبت کنید و وقتی جواب هر کدام را می دادم با جنجال اجازه صحبت به بنده نمی دادند.

وی افزود: جالب این جاست که آقایان در این جلسه هم حتی یک دلیل برای ادعای تقلب که موجب خسارات گسترده مادی و معنوی از جمله شروع تحریم های گسترده دشمن برعلیه ملت ایران شد اقامه نکردند.

محصولی یادآور شد: در هر صورت اینکه رئیس‌جمهور محترم با ابتکار خود موجب ارائه نظرات مختلف حاضرین در جلسه مرتبط با موضوع  انتخابات و مخصوصا در جهت افزایش هرچه بشتر حضور مردم شد و مورد رضایت و تحسین همه دعوت شدگان قرار گرفت.  

وی افزود: امیدوار هستیم مردم فهیم ایران هم با حضور گسترده خود در انتخابات، زمینه تشکیل مجلس قوی و کارآمد و انقلابی دور بعد را  فراهم کنند .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624507

مهمترین اخبار ایران و جهان: