نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 18:53

هاشمی: توقعم از تیم ملی بیشتر از اینها بود

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد توقع بیشتری از تیم ملی فوتبال برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی درباره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: از نزدیک چمن ورزشگاه را دیدم. بحث چمن کاملاً تخصصی است و اینکه چند نفر بگویند خوب است یا بد، ملاک قضاوت ما نباید باشد. قرار است یک تیم تخصصی وضعیت را بررسی کند، نظرات‌شان را بشنویم و براساس نظرات آنها تصمیم می‌گیریم. مطمئن باشید بهترین تصمیم را درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهیم گرفت.

وی در واکنش به عدم صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به فینال جام ملت‌های 2023 قطر گفت: واقعیت این است که مردم ما همیشه دنبال قهرمانی هستند و با قهرمانی ارضا می‌شوند، چرا که قهرمانی باعث شور و نشاط می‌شود. توقع ما بیشتر از اینها بود. بچه‌های ما انصافاً تلاش خود را انجام دادند، ولی در عالم ورزش اتفاقاتی می‌افتد که نتیجه‌اش مشخص نیست. توقعات ما بیشتر بود، اما بازیکنان تلاش خود را کردند. از تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم. امیدواریم فوتبال ما توجه بیشتری نسبت به رده‌های پایه داشته باشد. فوتبال پایه اساس فوتبال هر کشور را تضمین می‌کند. اگر به این بخش توجه شود ما بهتر خواهیم شد. همچنین در بحث سازمان لیگ، باید اقداماتی انجام شود که خروجی آن به تیم‌های ملی بازگردد. به وقت خودش درباره فوتبال اظهارنظر خواهم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که تیم‌های خصوصی در بحث گرفتن حق پخش تلویزیونی چقدر می‌توانند سهم داشته باشند، تصریح کرد: اعتقاد دارم تلویزیون دولتی است و بخش خصوصی در این زمینه معنایی ندارد، اما در برنامه هفتم پیش‌بینی شده است که مکاتباتی با صداوسیما داشته باشیم تا اگر شورای نگهبان تصویب کرد در آیین‌نامه‌ای مشترک به توافقاتی برسیم. حق ورزش از حق پخش تلویزیونی بیشتر از این است و باید به حق خود برسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1666351

مهمترین اخبار ایران و جهان: