نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 10:44

اعلام برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر در کهگیلویه و بویراحمد

استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ بهمن تا اول اسفند میزبان جشنواره موسیقی فجر است و هنرمندان در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران به اجرا می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جشنواره موسیقی فجر ۲۷ بهمن تا اول اسفند ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می‌شود.

هنرمندان موسیقی ۲۶ بهمن به استقبال این جشنواره می‌روند و علی تاحسینی و کوروش رضوانی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه با دو اجرا در سالن سینما هنر یاسوج به پیشواز جشنواره می‌روند.

روز ۲۷ بهمن جشنواره موسیقی به صورت رسمی آغاز می‌شود و کنسرت قشقایی گروه مسعود نامداری ساعت ۱۸:۳۰ و کنسرت بوشهری آوای موج ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شهید ایزدپناه برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن در ساعت ۱۸:۳۰  با اجرای لری شهریار کریمی وارد روز دوم می‌شود و همین ساعت در گچساران مسعود نامداری موسیقی قشقایی را برای گچسارانی‌ها اجرا خواهد کرد.

 ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۲۸ بهمن هم گروه دریابند در سالن شهید ایزدپناه یاسوج به اجرا می‌پردازد و آوای موج بوشهری در گچساران اجرا می‌شود.

۲۹ بهمن هم در دو نوبت موسیقی پاپ برای علاقمندان به موسیقی اجرا و هوروش‌بند به اجرا خواهد پرداخت. که همزمان در سینما دهناد دهدشت آوای موج بوشهری و لری شهریار کریمی اجرا می‌شود.

۳۰ بهمن هم گروه موسیقی پاپ هوروش‌بند در شهر دهدشت و سینمای این شهر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برنامه خواهند داشت.

اول اسفند و در روز پایانی جشنواره گروه دایاربند در ساعت ۱۸:۳۰ در یاسوج و هوروش بند در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در گچساران برنامه اجرا خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669751

مهمترین اخبار ایران و جهان: