نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 14:40

پیش‌بینی ۱۰۴ شعبه اخذ رای در انتخابات تویسرکان

فرماندار تویسرکان از پیش‌بینی ۱۰۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حسین افشاری ظهر امروز در دیدار مدیران با امام جمعه در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه مهمترین دستاورد انقلاب را استقلال دانست و اظهار کرد: استقلال کشور در دوران شاه معنا نداشت که می‌توان به سندی از گزارش نخست وزیر وقت انگلیس در مجلس عوام در مورد برکناری رضاشاه در شهریور ۱۳۲۰ با این مضمون که "دیکتاتور را بیرون کردیم و به جای او پادشاهی نشاندیم که قول داده مجموعه‌ای از اصلاحات و ترمیم‌ها را انجام دهد" اشاره کرد.

وی افزود: در حالی که امروز داد استکبار بلند می‌شود که چرا اراده ایران اسلامی از شبه‌قاره هند تا سواحل مدیترانه و آمریکای جنوبی و... پیش رفته، اغلب نسل امروز از واقعیات به دور هستند و فریب تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان را می‌خورند.

فرماندار تویسرکان دومین دستاورد مهم انقلاب را آزادی عنوان کرد و گفت: امروز همه گرایش‌ها در زمینه‌های مختلف نظرات حتی مخالف با نظام را هم به راحتی بیان می‌کنند در حالی که در دوران طاغوت این گونه نبود.

وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با کشورهای همسان بسیار بزرگ و ارزشمند است و حتی قابل مقایسه نیست، گفت: بسیاری از پایتخت‌های جهان از نعمت گاز بی‌بهره هستند در حالی که روستای هفت خانوار تویسرکان از این نعمت برخوردار شده و در کل کشور این گونه است.

افشاری ادامه داد: با وحدت، همدلی و تعاون از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال حدود ۳ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی بهره‌برداری شده و خواهد شد.

وی با اشاره به سه ثبت جهانی و زنده شدن امید پیشرفت در تویسرکان، تعداد نامزدهای مجلس در تویسرکان را ۳۱ نفر با گرایش‌ها و افکار مختلف اعلام کرد و گفت: تلاش داریم چهار راهبرد رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را به نحو احسن در شهرستان انجام دهیم.

فرماندار تویسرکان تعداد شعب اخذ رای در انتخابات مجلس در شهرستان را ۱۰۴  شعبه اعلام کرد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه انقلاب و امام راحل دو پدیده جدایی‌ناپذیر از هم هستند اظهار کرد: تحلیل انقلاب بدون شناخت رهبر آن ممکن نیست.

حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد پیروزی انقلاب را عید بزرگ برای همه بی‌پناهان عالم دانست و افزود: دهه فجر بهترین فرصت تبیین بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی است که باید مد نظر باشد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ملت ایران با رهبری امام راحل یک معجزه و تحول روحی در جامعه بود بیان کرد: دغدغه علما و مراجع بزرگ مقابله با فساد، ظلم و بیداد و بی‌حرمتی به مردم بود که به اراده پروردگار انقلاب ظهور کرد.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه امام راحل برای خدا علیه ظلم قیام کرد، خاطرنشان کرد: نگاه ما باید به شخصیت امام خمینی(ره) باشد ایشان پیامبرگونه و با شجاعت در خودسازی، دین شناسی، موقعیت‌شناسی و استکبارستیزی بعد از معصومین نمونه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق وفاق، وحدت و انسجام در جامعه راهی جز تبعیت از ولایت ندارد گفت: مسوولان نیز باید بیشتر در بین مردم حضور داشته باشند و برخورد خوب با ارباب رجوع را جدی بگیرند.

پایان پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656995

مهمترین اخبار ایران و جهان: