نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 03:10

شکست نساجی مقابل شمس آذر در بازی تدارکاتی

تیم نساجی مازندران در دیداری دوستانه مقابل شمس آذر قزوین با یک گل شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری دوستانه مقابل شمس آذر قزوین قرار گرفت و همچنان در حسرت برد در بازی‌های دوستانه قرار دارد و این بار با یک گل مقابل حریف خود شکست خورد.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای آمادگی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و رقابت‌های جام حذفی دیدارهای تدارکاتی مختلفی در چند روز گذشته برگزار کرده بود، این بار در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت.

نساجی که باید روز جمعه هفته جاری در مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیرد، در دیداری تدارکاتی مقابل شمس‌ آذر قزوین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

حسین گودرزی، مدافع چپ شمس‌آذر قزوین موفق شد در دقیقه ۲۸ دروازه نساجی مازندران را باز کند و منجر به برتری یک بر صفر تیمش در این مسابقه تدارکاتی شود.

نساجی مازندران در سه دیدار تدارکاتی اخیرش برابر ویسلا لهستان، زلین چک و استقلال تهران به تساوی رسیده بود تا همچنان در حسرت برد با لوکاس آراکاز اسپانیایی باشد.

باید صبر کرد و دید آیا آلکاراز اسپانیایی شناخت کافی از بازیکنان تیم پیدا کرده یاخیر!؟ آیا نساجی می‌تواند ناکامی‌های نیم فصل نخست را در نیم فصل دوم جبران کند یا خیر!؟ چشم امید همه مازندرانی‌ها به تیم نساجی است و باید منتظر بود تا ببینیم نساجی ورژن اسپانیایی در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود.

پایان پیام / ۸۶۰۵۸ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660907

مهمترین اخبار ایران و جهان: