نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 16:04

امیر دادرس: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود

جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود و این همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه 26 دی‌ماه) در هشتمین همایش اندیشه و قلم ارتش که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: صاحبان قلم و اندیشه، فرهنگ ساز جامعه هستند.

امیر دادرس با بیان اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که اوج تهاجم فرهنگی علیه کشورمان است، افزود: فضای مجازی نهاد خانواده ها را بی اعتبار کرده است و هدف اصلی آن در یک دوره میان مدت تغییر ذائقه‌هاست.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فضای مجازی نهاد و خانواده‌ها را هدف قرار داده و کار اهل قلم در این دوره سخت است، اظهار کرد: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود و این همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند.

امیر دادرس با بیان اینکه امروز جوانان ما نیاز به دین‌داری و فرهنگ مناسب دارند، یادآور شد: هدایت فرهنگی جامعه و جوانانمان وظیفه اهل قلم است؛ لذا باید مطالبی را مکتوب کنند که فرزندانمان به سمت فرهنگ غرب نروند و مقابل هجمه‌های فضای مجازی بایستند.

گفتنی است؛ در این مراسم از هشت عنوان کتاب با عناوین سرود سربلندی، آبی بیکران عشق، راهبرد ولایت، جان بر سر پیمان، کارنامه فرمانده، به وقت۱۶و۴سایت پدافندی سوباشی، پیشرفت و اقتدار در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی توسط جانشین فرمانده کل ارتش رونمایی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639951

مهمترین اخبار ایران و جهان: