نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 20:44

فردا پنجشنبه نان رایگان در 94 نانوایی سنندج توزیع می‌شود

مدیر موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری گفت: فردا پنجشنبه نان رایگان در 94 نانوایی سطح شهر و روستاهای اطراف سنندج به مناسبت مبعث رسول اکرم توزیع می‌شود.

قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به همت تولیت موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن مصادف با عید مبعث، در 94 نانوایی سطح شهر و روستاهای سنندج، نان رایگان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: بیشتر این نانوایی‌ها در مناطق حاشیه شهر هم چون نایسر و ننله و روستاهای اطراف شهر مانند قلیان، آساوله و نشور واقع هستند.  

مدیر موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند ۳۷ تا ۴۰ نان رایگان دریافت کند، افزود: هزینه‌ای که برای این اقدام خداپسندانه در نظر گرفته شده افزون بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است. 

کریمی با بیان اینکه نیت واقف کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه است، گفت: از محل درآمدهای این موقوفه در طول سال غذای گرم، بسته‌های معیشتی و نان رایگان بین نیازمندان و بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان مستمند توزیع می‌شود. 
 
وی با اشاره به اینکه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اقدام به شناسایی و حمایت از افراد نیازمند می‌شود، اضافه کرد: در مناسبت‌های مذهبی هم چون عید قربان هم هر سال اقدام به ذبح دام و توزیع گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664707

مهمترین اخبار ایران و جهان: