نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 16:11

نخستین بیمارستان تخصصی قلب در استان اردبیل احداث می‌شود

استاندار اردبیل با تأکید بر ادامه تلاش جدی در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت استان، دستورات لازم را برای تأمین زمین و زیرساخت‌ها به‌منظور ساخت نخستین بیمارستان تخصصی قلب در استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست هماهنگی تأمین مقدمات برای ساخت بیمارستان تخصصی قلب در استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت استان اردبیل، تسریع در اخذ مجوزها و واگذاری زمین و تأمین زیرساخت‌ها در اسرع وقت برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی قلب در استان ضروری است.

وی افزود: بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی‌ تخصصی قلب با اختصاص زمین در شهرک شهید سلیمانی اردبیل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد و پس از آن، برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تهیه نقشه‌ها و استانداردسازی‌های لازم برای واگذاری زمین بیمارستان تخصصی قلب مورد تأکید است تا عملیات اجرایی هم‌زمان با فصل کاری پیش رو آغاز شود.

عاملی تصریح کرد: در اجرای نخستین بیمارستان تخصصی قلب اردبیل لازم است به موضوع رعایت فضاها و کاربری‌های مختلف اعم از پارکینگ و فضای سبز و استانداردهای دیگر توجه شود.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664351

مهمترین اخبار ایران و جهان: