نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 09:56

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از ظهر امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت و تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد بارش برف و باران محورهای غربی تا شهرستان نور هستیم که محورها را لغزنده کرد.

وی با اشاره به اینکه تردد در همه جاده‌های شمال برقرار است، افزود: معمولا از روزهای چهارشنبه باتوجه به افزایش حجم تردد، اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه چهارم و پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب درباره اعمال محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن ماه امسال در محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به‌صورت کامل انجام می‌شود، اضافه کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌‌شود. 

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. 

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه هفتم بهمن ماه امسال از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و  کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه چهارم و پنج‌شنبه پنجم و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ششم و شنبه هفتم بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است. 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روزهای چهارشنبه چهارم، پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارها تاکید کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/y

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647851

مهمترین اخبار ایران و جهان: