نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:47

طرحها و خدمات متنوع بانکی و بیمه ای برای بازار طلا و شرکتهای دانش بنیان

دکتر علی جباری نایب رییس هیات مدیره بانک آینده و دکتر عابدینی عضو هیات مدیره بانک آینده از نمایشگاه طلا و جواهر و تجهیزات طلا در مجموعه بزرگ ایران مال بازدید کردند.

 در جریان این بازدید اعضای هیات مدیره از غرفه های مختلف نمایشگاه طلا، با مسئولین غرفه ها و مدیران شرکت های دانش بنیان که محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشتند به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.

در نشست مشترک دو عضو هیات مدیره بانک آینده با مدیران اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر و مصنوعات مربوطه و شرکت های دانش بنیان مباحث مختلفی مطرح گردید و با عنایت به ظرفیت و توان بانک آینده و شرکت بیمه رازی توافقاتی در حوزه های مختلف حاصل گردید.

تمرکز عملیات مالی صنوف وابسته به اتحادیه طلا و جواهر در بانک آینده و استفاده از ابزارهای مدرن بانک آینده ازجمله بانکداری الکترونیکی برای تسهیل عملیات مالی سازندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر و مصنوعات آن.

تعریف خدمات جدید بانکی برای صنف طلا و جواهر کشور، ارائه خدماتی در حوزه پوششهای بیمه ای متنوع در این زمینه.

با توجه به حضور شرکت های دانش بنیان و استفاده از نخبگان علمی کشور از دانشگاه های معتبر از جمله دانشگاه صنعتی شریف در تولید محصولات ملی  و به منظور حمایت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان و محصولات تولیدی آنها، همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های متقابل بانک آینده و بیمه رازی و شرکت های دانش بنیان و نخبگان کشور با هدف هم افزایی و حمایت از سرمایه ملی کشور مطرح و مورد توافق قرار گرفت.

طرح بانک طلا و طرحهای بیمه ای برای تضمین بازار طلا و جواهر و محصولات شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولید ملی و استفاده بهینه از توانمندی های متقابل مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

با توجه به حضور پر رنگ اتحادیه طلا و جواهر، بانک آینده و شرکت بیمه رازی در نمایشگاه می توان اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در ارائه خدمات متنوع بانکی و بیمه ای و حمایت از شرکت های دانش بنیان خواهد افتاد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662995

مهمترین اخبار ایران و جهان: