نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:46

انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایت‌مداری مردم است

رئیس‌کل دادگستری مازندران انتخابات پیش‌رو را میدان نمایش بصیرت و ولایت‌مداری مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات، نماد دموکراسی، اقتدار نظام و مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در ساری، اقتدار، عزت‌ و رهایی از سلطه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایش اتحاد، اقتدار ملی، انسجام اسلامی و همچنین حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان است.

رئیس‌کل دادگستری مازندران ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است که از دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: بزرگی و شکوه کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به لطف خداوند متعال، این انقلاب هر روز قدرتمند تر و تاثیرگذارتر از گذشته، بر قله‌های افتخار و شکوه خواهد درخشید.

رئیس‌کل دادگستری مازندران، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات را میدان نمایش بصیرت و ولایت‌مداری مردم عنوان کرد و با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این رویداد مهم، تصریح کرد: انتخابات، نماد دموکراسی، اقتدار نظام و مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است. 

اکبری شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه مهم دانست و تاکید کرد: ان‌شاءالله قضات و کارکنان دادگستری کل استان مازندران نیز با حضور پرشور در انتخابات همگام با ملت ایران، دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند ساخت. 

برپایی میز خدمت قضائی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و ارائه مشاوره حقوقی به مردم در مرکز استان و حوزه‌های قضائی سراسر مازندران از دیگر اقدامات دستگاه قضائی استان در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668107

مهمترین اخبار ایران و جهان: