نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:29

خون پاک شهیدان کرمان باعث نابودی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت می‌شود

امام جمعه بروجرد گفت: خون پاک شهیدان حادثه تروریستی کرمان باعث نابودی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: خون پاک شهیدان حادثه تروریستی کرمان باعث نابودی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

وی افزود: سالگرد سرباز ولایت شهید حاج قاسم با عظمت بزرگی برگزار شد و دشمن تحمل نداشت که اقدام به حمله تروریستی کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن نادان خیال نکند که با این کارها جبهه انقلاب تضعیف می‌شود آنان در طول عمر انقلاب ترورهای زیادی انجام دادند ولی کشور ما بیدار شد و شهادت عزیزان باعث تقویت جبهه انقلاب شد.

حسینی افزود:دشمنان نادان کور خواندند، ما افتخار می‌کنیم که در راه خدا جان بدهیم ملت ایران از کشته شدن در راه خدا استقبال می‌کنند.

وی اظهار داشت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی توطئه‌های بزرگی را در کشور رصد و خنثی می‌کنند و هیچ کوتاهی در برقراری امنیت انجام نمی‌دهند.

وی بیان کرد: از نیروهای مسلح تقاضا داریم که یک انتقام سخت از دشمنان بگیرند تا دل داغدار ملت ایران آرام بگیرد.

امام جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی بعد از حدود ۳۰ ساعت از ترس جبهه مقاومت و ایران اعلام کردند که داعش بوده است، داعشیان نیز صهیونیستی هستند آنان نوکران اسرائیل و آمریکا هستند انتقام خون شهیدان حمله تروریستی کرمان بزودی گرفته خواهد شد.

حسینی با اشاره به سالروز کشف حجاب در زمان رضاخان پهلوی، افزود: رضا خان یک نوکر تمام عیار انگلیس و آمریکا بود، مردم در مقابل کشف حجاب رضاخان مقاومت کردند، اوج مقاومت مردم در مسجد گوهرشاد بود که مردم به خاک و خون کشیده شدند.

وی اظهار داشت: رضا خان خیانت‌های بزرگی به ملت ایران کرد و وقتی که تاریخ مصرف رضا خان تمام شد توسط انگلیس حذف شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جوانان گفت: دولت از فنی و حرفه‌ای حمایت بیشتر کند، جوانانی که نیاز به مهارت دارند با مراجعه به فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

حسینی با اشاره به خودکفایی ۲۹۰ خانواده کمیته امداد بروجرد افزود: کمیته امداد بروجرد با دادن تسهیلات به ۲۹۰ خانواده تحت پوشش آنان را خودکفا شدند که این اقدام بسیار با ارزش و مهم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627551

مهمترین اخبار ایران و جهان: