نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 17:08

خروش خشم مردم پل‌دختر از حادثه تروریستی در کرمان

مردم ولایت‌مدار پل‌دختر در تظاهرات جمعه خشم،خروش خشم خود را از عاملان اقدام تروریستی ۱۳ دی‌ماه جاری در کرمان، نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، خشم نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه پل‌دختر هم‌زمان با مردم سراسر کشور در تداوم تظاهرات در جمعه‌های خشم علیه رژیم صهیونیستی در دفاع از مردم مظلوم غزه ،امروز برای محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اوج بیشتری گرفت.

 

 مردم هویزه ثانی در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن عاملان و آمران حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، با خانواده‌های داغ‌دیده شهدای این حادثه تلخ، ابراز هم‌دردی کردند.

مردم پل‌دختر در این جمعه خشم از زن و مرد، پیر، جوان و کودک همه آمده بودند تا به دشمنان و گروهک‌های تروریستی خارج از کشور، معاندان و برخی خودفروخته‌های داخلی اعلام بدارند که این‌گونه اقدام‌های کوردلانه و قبیح نمی‌تواند حتی لحظه‌ای آنها را از مسیر انقلاب و شهدا منحرف کند.

سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» که طی ماه‌های اخیر در محکوم کردن بمباران کودکان و زنان غزه توسط رژیم صهیونیستی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها به آسمان بلند است، امروز کوبنده‌تر از همیشه در آسمان پل‌دختر طنین‌انداز شد.

مردم امروز آمدند تا به دشمنان ثابت کنند که پیرو راه امام راحل هستند که فرموده است ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود و به طور قطع در این حادثه نیز برکت خون شهدا، خشم و نفرت این ملت نسبت به دشمنان را بیشتر و آنها را بیدارتر می‌کند.

مردم امروز با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمدند تا اعلام کنند، این اقدام‌های کور دشمنان آنها را از مسیر و مکتب شهید سلیمانی غافل نخواهد کرد.

مردم پل‌دختر امروز همچنین با سر دادن «شعار الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر تروریسم» و «با کرمان هم‌ دردیم ،آماده نبردیم»، خشم خود را از حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند. 

روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بر اثر بمب‌گذاری عوامل تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، تعدادی از زائران مزار مطهر سردار دل‌ها به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

تظاهرات کنندگان در این راهپیمایی ضد تروریستی، با سردادن ندای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، بند بند قطع‌نامه پایانی را تایید و تکبیر گفتند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627707

مهمترین اخبار ایران و جهان: