نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 14:17

لزوم اتحاد خبرنگاران برای توسعه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران برای پیشرفت و توسعه این استان باید با بیش از پیش متحد بوده و هم‌افزایی را سرللوحه کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در نشست رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اصحاب رسانه و فعالان مجازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان، استان فرصت ها و ظرفیت هاست و محروم نیست، اظهار کرد: از خبرنگاران توقع است ظرفیت های این خطه را به طور پر تکرار به تصویر بکشند تا زمینه جذب سرمایه گذاران و رفع عقب افتادگی ها بیش از پیش فراهم شود.

وی تاکید کرد: توسعه سیستان و بلوچستان زمانی محقق می شود که رسانه ها با هر نگاهی که دارند با تمام ظرفیت پای کار باشند و با یکدیگر متحد شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع بی بدیل است و فعالیت آنها تاثیر مستقیمی بر تحولات این حوزه‌ها دارد.

وی بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار ترکیبی سعی در گسترش ناامیدی در جامعه دارد که در این بین رسانه ها و خبرنگاران مهمترین ابزار خنثی کردن توطئه های دشمن به شمار می روند و باید نقش خود را در روشنگری، تبیین و آگاهسازی جامعه انجام دهند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627451

مهمترین اخبار ایران و جهان: