نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 18:02

شهادت به جبهه مقاومت، عزم و اراده محکم می‌دهد

امام جمعه نیشابور با بیان این که خون‌های شهدا سیلابی می‌شود، که رژیم صهیونیستی و سلطه آمریکا در منطقه را از بیخ و بن نابود می‌کند، گفت: ما هرگز از شهادت ضرر نکردیم. زیرا شهادت به جبهه مقاومت عزم و اراده محکم می‌دهد.

ما از شهادت ضرر نکردیم


امام جمعه نیشابور گفت: ما از شهادت ضرر نکردیم شهادت سبب می‌شود تا راه شهدا را با قدرت و عزم راسخ ادامه دهیم


حجةالاسلام قاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: حمله ناجوانمردانه دشمنان انقلاب به مردم مظلوم کرمان و زائران سردار دلها یک عمل تروریستی، ضد اخلاق و ضد بشر بود که آن را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه نیشابور بیان کرد: ما به دشمنان می‌گوییم که فکر نکنید با چنین کارهایی می‌توانید راه حاج قاسم را مسدود کنید، بلکه شهادت زائران حاج قاسم، سبب شفافیت  و پررونق شدن راه حاج قاسم خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمنان فکر می‌کنند با حملات تروریستی، عقده‌های خودشان را خالی کنند. اما باز هم اشتباه می‌کنند زیرا جبهه مقاومت سیلی محکمی به آن‌ها خواهد زد.

حجةالاسلام یعقوبی با ذکر این مطلب که خون‌های شهدا سیلابی می‌شود، که اسرائیل و سلطه آمریکا در منطقه را از بیخ و بن نابود می‌کند، تصریح کرد: ما هرگز از شهادت ضرر نکردیم. زیرا شهادت به جبهه مقاومت عزم و اراده محکم می‌دهد.

امام جمعه نیشابور افزود: ما مثل همیشه راه شهدا را با قدرت و عزم راسخ ادامه می‌دهیم و حرکات مذبوحانه دشمن هرگز سد راه ما نخواهد شد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626851

مهمترین اخبار ایران و جهان: