نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:57

هیچ ناظر منصفی دستاوردهای دولت سیزدهم را انکار نمی‌کند

قزوین- استاندار قزوین گفت: در حوزه سیاست خارجی هیچ ناظر منصفی نمی‌تواند دستاوردهای دولت را انکار کند و این درحالی است که خیلی‌ها در ابتدای کار، سیاست خارجی را نقطه ضعف دولت می‌دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استانداری قزوین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد اظهار کرد: شأن مردم استان قزوین است که عمیق‌ترین خدمات را از دولت دریافت کنند و همین آرمان نیز از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: امروز دولت سیزدهم در حالی به نیمه عمر خود رسیده که در این دو سال علاوه بر شرایط و مشکلات جاری کشور، شرایط ویژه ای را نیز تجربه کرده و با آن مواجه شده است.

استاندار قزوین تاکید کرد: دولت توانست در این دو سال علاوه بر حل مشکلات باقیمانده از گذشته شرایط ویژه و بحرانی سال گذشته را نیز با همراهی و همدلی مردم پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی در کنارهمه این اوضاع به نظر می‌رسد هیچ ناظر منصفی نمی‌تواند دستاوردهای دولت را انکار کند و این درحالی است که خیلی‌ها در ابتدای کار دولت، سیاست خارجی را نقطه ضعف این دولت می‌دانستند.

اعلایی بیان کرد: اقدامات دو سال گذشته نشان داد زبان گفتگو با دنیا زبان اقتدار، اتکاء به داشته‌های داخلی کشور و عزت و پیشرفت مردم است.

وی در پایان یادآور شد: شاخصه‌ها و گزارش‌ها همه نشان از پیشرفت کشور است و امیدواریم این شاخصه‌ها به زودی خود را در زندگی مردم نشان دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476095

مهمترین اخبار ایران و جهان: