نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 13:03

هلاکت ۲ قاتل در شیراز

شیراز- فرمانده انتظامی فارس گفت: دو نفر که مرداد ماه امسال با همکاری یکدیگر یک زن را در استان قم به قتل رسانده بودند با تلاش نیروهای انتظامی استان های فارس و قم شناسایی و به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، مأموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضائی به پلیس اگاهی فارس مراجعه و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری «نوپو» یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری می‌باشد، ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از ۲ ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش که برادر این فرد بود بر اثر تیراندازی مأموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در پرونده متهم ۹ فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات، قتل و … به چشم می‌خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476895

مهمترین اخبار ایران و جهان: