نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 09:02

۲۲۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

حسین رجب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار از برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت سطح شهر و روستاهای بیجار خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۹ برنامه شاخص است.

رجب‌پور گفت: ما باید حافظ انقلاب اسلامی باشیم و این امر می‌طلبد هفته دفاع مقدس را با تمام توان و به نحو مطلوب برگزار کنیم. 

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس موجب تقویت اخلاق و افزایش روحیه ایستادگی در مقایل استکبار می‌شود. 

این مسوول با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین از سوی رسانه‌ها گفت: وظیفه رسانه‌ها و مسوولان برای اجرای جهاد تبیین، ترویج ارزش‌های انقلاب و بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه بیجار بر تجلیل از پیشکسوتان جنگ و جبهه تاکید کرد و گفت: نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و جهاد و شهادت و حانبازان و ایثارگران باید از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته باشد.   

وی خواستار شرکت و همکاری ادارات در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و گفت: این هفته قطعا باید با دیگر ایام هفته متفاوت باشد و اداراتی که پروژه مختلفی دارند افتتاحیه‌های خود را در برنامه.های این هفته قرار دهند.

رحب‌پور ادامه داد: دیدار با پیشکسوتان عرصه بسیج و ارتش و انتظامی، برگزاری میز خدمت، یادواره‌های شهدا، افتتاحیه‌های مختلف و غبارروبی مزار مطهر شهدا از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495751

مهمترین اخبار ایران و جهان: