نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 16:11

آغاز به کار حسین وفایی در مسابقات مسترز با پیروزی

حسین وفایی موفق شد در یک بازی برتر نماینده کشور میزبان را در مسابقات مسترز شانگهای شکست دهد و به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات مسترز شانگهای پس از سه سال تعطیلی از سر گرفته شد و این دوره از مسابقات ۱۱-۱۷ سپتامبر(۲۰-۲۶ شهریورماه) به میزبانی کشور چین برگزار می شود.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در نخستین گام خود در این رقابت ها صبح امروز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح موفق شد با نتیجه ۶ بر یک گنگ شنژی را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. وفایی موفق شد بریک های ۱۰۸ در فریم دوم، ۱۲۰ در فریم سوم و ۱۱۷ در فریم ششم را به ثبت برساند.

وفایی با این پیروزی در جدالی حساس با مارک سلبی رو به رو می شود. این دیدار فردا سه شنبه ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار می گردد.

مسابقات مسترز شانگهای با حضور ۱۶ ورزشکار برتر رنکینگ سالیانه برترین های جهان به همراه ۶ ورزشکار چینی دارای رنکینگ بالا و ۴ ورزشکار اماتور از کشور میزبان برگزار می شود و ۸۲۵ هزار پوند مجموع جوایز آن می باشد و قهرمان مسابقات نیز ۲۱۰ هزار پوند دریافت می کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494851

مهمترین اخبار ایران و جهان: