نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:51

طلب ۲۷۰ میلیاردی شرکت گاز لرستان از مشترکین خانگی، صنعتی و تجاری

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ۲۷۰ میلیارد تومان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی طلب داریم.

به گزارش خبرگزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کرم گودرزی ظهر امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری لرستان، اظهار کرد: از تعداد ۳۳ شهر لرستان ۳۱ شهر گازرسانی شده و برای ۲ شهر نیز این مهم در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به صعب‌العبورترین سخت‌ترین منطقه لرستان یعنی شول‌آباد در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ضریب نفوذ گازرسانی را ۹۹.۹ درصد خواند و افزود: دررحال حاضر ۲۴۲۸ روستای استان گازرسانی شده، ضمن اینکه این ضریب نفوذ در روستاها بیش از ۹۷ درصد است.

گودرزی بیان داشت: علی‌رغم موانع و مشکلات اما از نظر گازرسانی ۱۱ درصد نسبت به متوسط کشوری بالاتر هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار مشترک خدمات گاز را دریافت می‌کنند، افزود: دولت سیزدهم خدمات شایسته‌ و توجه ویژه‌ای را به روستاییان و به ویژه مناطق محروم داشته و تحرک خوبی برای گازرسانی مناطق شهری و روستایی در این دولت دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: دلفان، چگنی و پلدختر در سه سال گذشته جهش خوبی در بحث گازرسانی در روستاها داشته است.

گودرزی، اجرای مصوبات سفر ریاست‌جمهوری را از جمله اولویت‌های شرکت گاز لرستان برشمرد و گفت: در این راستا از ۵ مصوبه دور اول سفر، گازرسانی به ۱۳۲ روستا بود که ۱۲۰ روستای آن انجام شده، همچنین گازرسانی به شول‌آباد و بزنوید در حال انجام بوده و گازرسانی به شهرک آهک هیدراته پلدختر نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: ۵۰۷ روستای واجد شرایط گازرسانی در خرم‌آباد وجود دارد، ضمن اینکه ۴۸۸ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

گودرزی با بیان اینکه لرستان در سال ۱۴۰۰ در ردیف استان‌های سبز قرار گرفت، افزود: در حال حاضر ۲۷۰ میلیارد تومان از بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری عمومی طلب داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496307

مهمترین اخبار ایران و جهان: