نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:01

دستگیری دو شرور مواد مخدر فروش مسلح

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری دو شرور و قاچاقچی مسلح موادمخدر، در عملیات غافلگیرانه شب گذشته پلیس پایتخت در منطقه شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای شناسایی و دستگیری عاملان جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر در پاتوق‌های شرق تهران می‌کرد مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با هوشیاری و سرعت عمل طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، این شرور به همراه همدستش در مخفیگاه غافلگیر و سپس دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه خرید و فروش مواد مخدر است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه سلاح ممنوعه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ۱۲ عدد فشنگ جنگی مقادیر متنابهی مواد مخدر و مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و متهمان پس از واکاوی‌های اطلاعاتی با تکمیل پرونده تحویل مسئولان قضائی شدند /.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471595

مهمترین اخبار ایران و جهان: