نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:03

انجام ۲ هزار و ۵۰۰ ویزیت و تزریقات رایگان در ایستگاه بیمه سلامت ایلام

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خدمت شامل ویزیت، تزریقات و دارو رایگان در ایستگاه سلامت به زائران ارائه شده است.

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام در حاشیه بازدید از موکب ایستگاه سلامت در محله کمربندی شرقی شهر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  گفت: اداره کل بیمه سلامت ایلام همگام با مردم شریف این استان در اربعین حسینی با برپایی ایستگاه سلامت در کمربندی شرقی به زائران حسینی خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: این ایستگاه در مسیر بازگشت زائران اباعبدالله (ع) به ویزیت، تزریقات و دارو رایگان زائران اربعین حسینی پرداخته و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خدمت در این ایستگاه ارائه شده است.

 مدیرکل بیمه سلامت خاطر نشان کرد: بیماران در این ایستگاه در صورت نیاز به خدمات تخصصی و فوق تخصصی از طریق اورژانس به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

رحیمی با اشاره به اینکه، در نقطه صفر مرزی نیز تمام مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز اورژانس و بیمارستان‌های صحرایی دایر شده، سامانه نسخه نویسی الکترونیکی مستقر شده است.

 وی تصریح کرد: تمام خدمات به بیمه‌شدگان بیمه سلامت در تعهد کاری قرار گرفته و هزینه درمان این بیماران برابر تعرفه‌ها به مراکز پرداخت خواهد شد. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، افرادی که فاقد پوشش بیمه سلامت باشند نیز از طریق کارشناسان مستقر در منطقه صفر مرزی با خدمات غیرحضوری به صورت رایگان بیمه خواهند شد، عنوان کرد: هزینه بستری تمام زائران که تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در بیمارستان‌ها بستری هستند نیز پرداخت خواهد شد. 

رحیمی افزود: همچنین زائرانی که در بیمارستان‌ها نیز بستری بوده و فاقد بیمه باشند، به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت و از خدمات ذکر شده بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل بیمه سلامت گفت: تا پایان کنگره عظیم حسینی و برگشت کامل زائران مراکز ایستگاه سلامت دایر بوده و خدمات خود را  ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در قالب صندوق‌های مختلف تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485007

مهمترین اخبار ایران و جهان: