نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:57

وقوع ۳ ماموریت ویژه پلیسی در استان سمنان/پاتوق معتادان متلاشی شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز جمعه سه ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، گفت: دستگیری یک سارق، یک شکارچی و تخریب پاتوق معتادان مهمترین رویدادهای پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این حوادث منجر به دستگیری یک شکارچی در دامغان و یک سارق در آرادان و تخریب بزرگترین پاتوق معتادان در دامغان شده است.

وی بابیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیرقانونی، فروش گوشت و تاکسیدرمی حیوانات در دامغان موضوع در دست بررسی قرار گرفت، افزود: با سرعت عمل مأموران طی عملیات غافلگیرانه متهم شناسایی و دستگیر و از وی سلاح، مهمات و ادوات شکار و سلاخی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تخریب بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در دامغان خبر داد و ابراز داشت: باغ بزرگ واقع در خیابان شهید بهشتی دامغان به علت عدم حضور مالک تبدیل به یکی از بزرگترین پاتوق‌های معتادان شده بود که با همکاری شهرداری و مرجع قضائی این محل به طور کامل تخریب شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه نگهبان اخراجی یک شرکت شن و ماسه در آرادان طی اقدام انتقام‌جویانه دست به سرقت تجهیزات و وسایل این شرکت کرده بود، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه این متهم در گرمسار شناسایی و فرد مورد نظر بازداشت شد.

وی افزود: از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی وسایل و تجهیزات کارگاهی متعلق به شاکی پرونده کشف شد که این اموال کشفی بنا به نظر کارشناسان امر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481151

مهمترین اخبار ایران و جهان: