نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 13:24

اجرای پروژه‌های برق‌رسانی در اردل با صرف ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار

شهرکرد_مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و بهینه‌سازی زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان اردل در سال ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ‌بر ۶۲۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

به گزارش خبرنگا، مهر، مجید فرهزاد صبح روز شنبه در سفر به شهرستان اردل و بازدید از پروژه‌های برق رسانی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه و بهینه‌سازی زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان اردل طی سال ۱۴۰۱ صرف شده است.

وی هدف از اجرای پروژه‌های برق‌رسانی این شهرستان را افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ایجاد زیرساخت جهت سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و کشاورزی در سطح شهرستان، عنوان کرد.

فرهزاد تبدیل پست تک‌ترانسه ۶۳ به ۲۰ کیلووات دشتک به پست دو ترانسه با ظرفیت ۳۰ مگا ولت آمپر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث فیدرهای تغذیه‌کننده جدید در سطح شهرستان، بهینه‌سازی کامل شبکه برق ۱۲ روستا، تبدیل ۲۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای توزیع برق در بیش از ۱۲ نقطه را از طرح‌های شاخص سال گذشته شهرستان اردل دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تکمیل و توسعه فیدرهای فشار قوی و فشار متوسط و افزایش ظرفیت برق‌رسانی به پروژه‌های کشاورزی و صنعتی از برنامه‌های سال آتی این شرکت در شهرستان اردل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481207

مهمترین اخبار ایران و جهان: