نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 03:30

مالکیت زمین منطقه گردشگری «بنگه» به شهرداری خورموج واگذار شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: مالکیت زمین منطقه گردشگری «بنگه» به شهرداری خورموج واگذار شود تا این منطقه احیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی حقیقی شنبه شب در نشست با فرماندار دشتی با تقدیر از حمایت‌های فرماندار شهرستان اظهار داشت: این منطقه یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری شهرستان است که باید آن را احیا و بتوان به خوبی به گردشگران معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج افزود: آب قنات «بنگه» متعلق به شهرداری است که انتظار داریم اداره ثبت اسناد همکاری لازم در این زمینه داشته باشد.

رضایی بیان کرد: انتظار داریم در نشست‌های کمیته برنامه ریزی اعضای شورا نیز دعوت شوند تا مدیران نظرات آنها را نیز جویا شوند.

وی خاطر نشان کرد: فاضلاب مسکن مهر یک مطالبه عمومی است که انتظار داریم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

رضایی با بیان اینکه اداره برق در تأمین روشنایی اماکن شهر اهتمام داشته باشد یادآور شد: همه ادارات با واحد اجراییات شهرداری در انجام مأموریت‌های محوله همکاری لازم داشته باشند.

ضرورت نوسازی شبکه‌های آب شهر خورموج

عضو شورای شهر خورموج نیز گفت: برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری همه ادارات پای کار باشند.

عبدالمهدی نصیری افزود: اجرای پروژه هتل و زیر گذر خورموج شهر را متحول می‌کند و باید تلاش شود چنین پروژه‌هایی در سطح شهر برگزار شود تا شاهد رونق بازار باشیم.

وی همچنین بر ضرورت نوسازی شبکه‌های آب شهر خورموج تاکید کرد و ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها تأمین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482251

مهمترین اخبار ایران و جهان: