نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 11:29

۹۲ حمله اوکراین به «دونتسک» در یک روز و زخمی شدن سه نفر

نیروهای اوکراینی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ بار قلمرو جمهوری دونتسک را بمباران کردند و در مجموع ۳۱۳ پرتابه با کالیبرهای مختلف شلیک کردند که به زخمی شدن سه نفر منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر نمایندگی جمهوری دونتسک در مرکز مشترک نظارت و هماهنگی پرونده‌های مربوط به جنایات جنگی اوکراین گزارش داد که نیروهای اوکراینی در طول روز گذشته (جمعه) ۹۲ بار قلمرو این منطقه را بمباران و در مجموع ۳۱۳ پرتابه در کالیبرهای مختلف شلیک کردند.

در بیانیه این دفتر در شبکه‌های اجتماعی آمده است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مورد بمباران مناطق مختلف دونتسک توسط گروه‌های مسلح اوکراینی گزارش شده و پنج منطقه گورلووکا، زایتسوو، یاسنواتسکی، دونتسک و ماکیوکا با ۳۱۳ پرتابه با کالیبرهای مختلف هدف قرار گرفتند.

به گزارش دفتر نمایندگی جمهوری دونتسک، طی ۲۴ ساعت گذشته اطلاعاتی مبنی بر زخمی شدن سه غیرنظامی از جمله دو نوجوان در گورلووکا دریافت شد.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که دیروز شلیک ۸۳ گلوله توپ توسط گروه‌های مسلح اوکراین ثبت شد.

شایان ذکر است که بر اساس گفته‌های «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، نیروهای اوکراینی بیش از ۶۶ هزار نظامی و ۷ هزار و ۶۰۰ قطعه سلاح خود را از زمان شروع ضدحمله علیه روسیه از دست داده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489651

مهمترین اخبار ایران و جهان: