نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:16

اعلام آمادگی شمس‌آذر و استقلال خوزستان برای تیمداری فوتبال بانوان

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان گفت که تیم‌های شمس آذر و استقلال خوزستان آماده تیمداری در بخش بانوان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گلاره ناظمی در خصوص تیمداری باشگاه‌‌های لیگ برتر در بخش بانوان، عنوان کرد: باتوجه به اینکه AFC و FIFA در راستای توسعه و رشد فوتبال در بخش آقایان و بانوان گام برداشته و حرفه ای سازی در این زمینه صورت می گیرد، پس از برگزاری نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال، مصوب شد که 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال آقایان می توانند در بخش بانوان نیز تیمداری کنند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان، افزود: البته در حال حاضر این موضوع اجباری نیست، اما از سال بعد در تلاش هستیم تا هر باشگاه لیگ برتری در بخش آقایان که درخواست تیمداری در لیگ برتر بانوان را داشته باشد، این امکان برای آن‌ها فراهم می شود تا در این بخش نیز فعالیت داشته باشند.

وی درباره تیم‌هایی که تاکنون ابراز تمایل و آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: تیم های شمس آذرمهر قزوین و استقلال خوزستان دو تیمی هستند که در حال حاضر اعلام آمادگی خود را در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ارائه دادند. سازمان لیگ فوتبال تا پایان شهریورماه به باشگاهها این فرصت را داده تا آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان اعلام کنند.  

ناظمی افزود: پس از مشخص شدن تعداد نهایی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان، مهرماه قرعه کشی این مسابقات انجام می شود. با توجه به حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک قاره آسیا و حضور تیم خاتون بم در مسابقات باشگاهی آسیا، بازیهای لیگ برتر از اواسط آبان ماه آغاز خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469807

مهمترین اخبار ایران و جهان: