نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:35

کمک میلیاردی از آن سوی مرزها به مددجوی البرزی رسید

کمک یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد البرز رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالله طاهری، رییس کمیته امداد امام خمینی «ره»، در جمع اصحاب رسانه، گفت: نیکوکارمقیم خارج از کشورهای مختلف دنیا با حضور در منزل ۴۴ مددجوی البرزی دارای وضع اضطرار، یک میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان جهت هزینه درمان، خرید، ودیعه و اجاره مسکن، کمک هزینه دانشجویی و... اهداء کرد.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر ۶ حامی و خیر مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد محمدشهر کمک می‌کنند، اظهار کرد: هموطنان خارج از کشور در صورت تمایل به حمایت از فرزندان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد، مشخصات خود شامل کدملی، تاریخ تولد، شماره همراه(ایرانی)، آدرس ایمیل، نام کشور محل سکونت و تلفن تماس خارج از ایران را به شماره فضای مجازی ۰۹۳۷۸۵۸۷۹۱۸ ارسال کنند.

وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۴۸۷۸۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469551

مهمترین اخبار ایران و جهان: