نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 21:43

مشکلات مردم قبل از ایجاد نارضایتی و نا امیدی رفع شود

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که بسیاری از مشکلات مردمی با پیگیری‌ در شهرستان و استان رفع می‌شود گفت: نباید اجازه دهیم مشکلات و مطالبات تبدیل به نارضایتی و نا امیدی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: دشمنان ما با هرگونه پیشرفت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف بوده‌اند و همه ما  اقدامات دشمن با هدف اخلال در انقلاب و نظام را به وضوح درک کرده‌ایم. 

وی با اشاره به این‌که دشمن سال گذشته یک جنگ ترکیبی به راه انداخت و کشور را ماه‌ها درگیر خود کرد، افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان می‌خواهند فضای یأس و نا امیدی را در جامعه حاکم کنند و از این فضا برای تحقق اهداف شوم خود بهره‌گیری کنند. 

جمشیدیان با تأکید بر این‌که مسؤولان در قبال جایگاه مسؤولیتی خود تکالیف زیادی بر دوش دارند، تصریح کرد: مدیران باید وظیفه‌ای که به آن‌ها محول شده است را پیگیری کنند و به دور از حواشی  به مردم خدمت کنند. 

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که بسیاری از مشکلات مردمی با پیگیری‌ در شهرستان و استان حل می‌شود، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات و مطالبات تبدیل به نارضایتی و نا امیدی شود، آن زمانی که تمامی مشکلات به مذاکرات و غرب گره زده می‌شد گذشته و باید مطابق با رویکرد جدید عمل کنیم. 

وی افزود: هر ماه برای حفظ امنیت و آسایش شهدایی را داریم و سربازان این مرز و بوم همواره برای اقتدار نظام در حال تلاش هستند، ما مسؤولان باید به گونه‌ای خدمت کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم. 

جمشیدیان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پایان سال، گفت: همه باید در حد توان خود برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و امید آفرینی اقدام کنند، پروژه‌هایی که آماده بهره‌برداری است بعد از اربعین تا پایان سال افتتاح خواهد شد. 

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به حضور مسؤولان اجرایی در مناطق شهری و روستایی شهرستان، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و نهادها مصوبات جلسات را پیگیری کنند تا مشکلات سریع‌تر حل شود. 

وی با تاکید بر ضرورت تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای حل مشکلات گفت: ضرورت دارد ادارات ظرفیت‌هایی را که دارند با دیگر ارگان‌ها و ادارات به اشتراک بگذارند تا در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت بالاتر استفاده شود. 

جمشیدیان همچنین بیان کرد: توجه به جهاد تبیین امری مهم و ضروری است و باید از تمام روش‌های موجود در فضاهای حقیقی و مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره‌گیری شود. 

پایان پیام/۶۳۱۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470351

مهمترین اخبار ایران و جهان: