نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:07

اتمام پروژه‌های نیمه تمام شاهرود از اولویت‌های دولت است

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت در شاهرود است، گفت: از مهمترین رویکردهای دولت در استان توجه به مناطق محروم و طرح‌های نیمه تمام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شاهرود به مناسبت هفته دولت در سالن پورسینای علوم پزشکی این شهر ضمن اشاره به طرح‌های هفته دولت در این شهرستان بیان کرد: ۱۷۶ پروژه عمرانی طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها که با اعتبار ۶۳۰ میلیارد تومان اجرا شده، می‌تواند به لحاظ توسعه زیرساخت‌ها، کمک شایانی به شهرستان شاهرود کند، افزود: بخش بزرگ این پروژه‌ها از برکات سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه شاهد افتتاح ۲۴ طرح اقتصادی در شاهرود طی هفته دولت خواهیم بود، گفت: برای این طرح‌ها بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که در این راه، تسهیلات بانکی نیز به کمک بخش خصوصی آمده است.

هاشمی با بیان اینکه کاهش نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی در زمره اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در زمینه رشد ترانزیت و صادرات در استان سمنان از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم شاخص‌ها رو به رشد بوده است.

وی از دیپلماسی دولت سیزدهم به عنوان دیپلماسی عزت مندانه و هوشمندانه یاد کرد و افزود: عضویت در اجلاس بریکس، از جمله دستاوردهای ارزنده و شاخص دولت سیزدهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470851

مهمترین اخبار ایران و جهان: