نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 22:03

۲۱ طرح عمران شهری در بردستان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

بوشهر- همزمان با سومین روز هفته دولت ۲۱ طرح عمرانی و فرهنگی در شهر بردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار بردستان عصر شنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، محوطه سازی جلو مدرسه کوثر، محوطه سازی روبروی مدرسه شهید فهمیده، پیاده روسازی خیابان‌های قلعه و امام خمینی (ره)، ضلع غربی خیابان اصلی شهر، میدان یا فاطمه الزهرا (س)، سنگ فرش کوچه‌های فرعی، رفیوژ بلوار اصلی، جداره سازی و رنگ آمیزی و روشنایی ورودی شهر بردستان از طرح‌های افتتاحی است.

محمدجواد زمانی افزود: همچنین ساختمان شورای شهر بردستان، بازنگری طرح هادی، اصلاح کانال هدایت آب خیابان معلم، زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان امام خمینی (ره)، زیرسازی محله جهادآباد، ساخت سالن فرهنگی و اجتماعی و زیرسازی پیاده‌رو شرقی بلوار اصلی از طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: اعتبار طرح‌های افتتاحی از محل اعتبارات داخلی شهرداری بردستان و بیش از ۱۴ میلیارد تومان است.

شهردار بردستان با اشاره به حذف یک سری پیمانکارها در انجام طرح‌ها ادامه داد: حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه طرح‌ها بوده که با طراحی مناسب و انجام یک سری از کارهای توسط خود شهرداری نزدیک به ۶ میلیارد تومان صرفه اقتصادی در طرح‌ها صورت گرفته است.

زمانی عنوان کرد: ۶ پروژه هم همزمان با هفته دولت در دست اجرا است که سعی می‌شود در مدت زمان کوتاهی برای مردم آماده بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح‌ها ابتدا کارشناسی، مهندسی نظارت، طراحی ارزیابی، مطالعات بر روی آنها انجام می‌شود و سپس وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار بردستان با اشاره به مشکل اراضی تعدادی از شهروندان، خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلات و معضلات که در زمینه اراضی بود رفع شده و به زودی خبر خوشایندی به مردم شهر بردستان داده می‌شود.

وی افزود: همچنین مشکل انشعابات که تعدادی از شهروندان با آن مواجه بودند رفع شده و مجوزهای لازم گرفته شده است.

زمانی ابراز کرد: در بحث آسفالت جاده بین شهر بردستان و دیر که فرسوده است و به معضل تبدیل شده در حال پیگیری هستیم و کارهای پایانی در حال انجام است.

وی در پایان تحقق این پروژه ها را دستاورد انسجام شهرداری و شورای اسلامی بردستان دانست و خاطرنشان کرد: با همت بلند و پشتوانه مردم کارها به خوبی انجام می‌شود و انتظار می‌رود با پای کار آمدن مردم و با همدلی در کنار پرسنل خدوم شهرداری بتوانیم شهری آباد بسازیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470307

مهمترین اخبار ایران و جهان: