نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 17:02

تایلندی‌ها امیدوار به کسب رتبه هفتم/تایلند از سد عراق گذشت

ارومیه - تیم ملی والیبال تایلند در مرحله دوم حذفی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا موفق شد عراق را از پیش رو بردارد و در دور بعدی برای کسب رتبه هفتم تا دهم تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی والیبال عراق و تایلند برای کسب رتبه هفتم تا دوازدهم به مصاف هم رفتند که تیم ملی تایلند موفق شد در یک بازی منسجم با نتیجه سه بر یک عراق را از پیش رو بردارد.

بازیکنان عراق که دیروز در سالن آهندوست نتیجه را به هنگ کنگ واگذار کرده بودند با انگیزه بیشتری وارد میدان شدند و و ست نخست را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساندند.

ست دوم با امتیازگیری تایلند شروع شد و در ادامه مسابقه به صورت متوازن پیش رفت ولی در ست‌های پایانی تایلند توانست ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود.

این تیم برتری را در ست سوم نیز به عراق تحمیل کرد و با عملکرد منسجم ۲۵ بر ۲۰ بازیکنان خسته عراق را مغلوب کرد.

ست چهارم نیز با برتری بازیکنان تایلند شروع شد و تایلندی‌ها که روحیه مضاعفی پیدا کرده بوند با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از سد عراق گذشتند تا با این پیروزی در ادامه رقابت‌ها از ساعت ۱۳:۱۵ فردا (جمعه سوم شهریور) برای کسب رتبه هفتم تا دهم به مصاف بحرین بروند.

لی هیونگ فای از هنگ کنگ به عنوان داور اول و کومینگ از چین قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز شنبه ۲۸ مرداد با حضور ۱۷ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه آغاز شده است، چهارم شهریورماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466495

مهمترین اخبار ایران و جهان: