نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 20:30

آیت‌الله ناصری بر شرکت در انتخابات تأکید می‌کرد

سخنران مذهبی گفت: آیت‌الله ناصری به مریدان خود توصیه می‌کرد، سعی داشته باشید در راهپیمایی و انتخابات که تکلیف شرعی است، شرکت داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین مومنی سخنران مذهبی عصر امروز در اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله ناصری در محل خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان با اشاره به ویژگی‌های این عالم وارسته اظهار داشت: آیت‌الله ناصری همیشه به مریدان خود می‌گفت، دعا کنید برای سلامتی رهبر و سعی کنید در راهپیمایی و انتخابات که تکلیف شرعی است، شرکت کنید، حتی ایشان با اینکه شرایط جسمانی شان مناسب نبود ولی شرکت در این امور مهم را تکلیف شرعی و مهم خود می‌دانست.

وی بیان کرد: ایشان من الکبر الی التواضع بود، فقط خدا برای او مهم بود، غیر خدا در وجود او نبود، دعا خواندنش با خضوع و اشک همراه بود و ذره‌ای ریا در وجود او نبود، اخلاص تمام داشت.

مومنی درباره خصلت این سالک الی الله عنوان کرد: هر موقع نام امام زمان(عج) می‌آمد، اشک آیت‌الله ناصری از چشمانش جاری می‌شد.

این سخنران مذهبی ادامه داد: این عالم وارسته بی رغبت به دنیا و تعلقات دنیوی بود، هر موقع فردی در جوار ایشان بود تمام شبهاتش بر طرف می‌شد.

وی افزود: ایشان قبل از اغتشاشات به جوانان توصیه کردند که مراقب باشید دشمن می‌خواهد، بینش و ذهنتان را نسبت به مقام معظم رهبری منفی کند و نقشه‌های زیادی ترسیم کرده است و شما هیچ گاه دست از ولایت برندارید.

مومنی خاطرنشان کرد: آیت‌الله ناصری سفارش ویژه‌ای به حسن خلق، نماز اول وقت، خواندن نماز امام زمان(عج) و حدیث کساء داشت.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466807

مهمترین اخبار ایران و جهان: