نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:23

۶ موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت‌رسانی هستند

همدان- مدیراداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت:  ۶ موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت‌رسانی به زائرین حسینی هستند.

حجت‌الاسلام سیدروح‌الله حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مواکب اربعین حسینی اظهار کرد: ۶ موکب بحث پذیرایی و اسکان زائران را برعهده دارند.

وی افزود: همچنین یک موکب هم در کربلا بحث اسکان و تغذیه فعالیت دارد در بحث اسکان نیز یک اسکان خانگی در سطح شهر روستا، دیگری اسکان عمومی در مساجد و حسینیه‌ها برای زائرین تدارک دیده شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رزن با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی، سخنرانی در دهه سوم صفر گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین از مسجد قمربنی هاشم شروع و تا مسجد جامع پیاده‌روی صورت می‌گیرد که در این مسیر برنامه‌های سخنرانی، قرائت زیارت اربعین، پذیرایی، ناهار انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: هماهنگی با مساجد و حسینیه‌ها جهت اسکان زائران، پذیرایی وعده غذا از زائران امام حسین، ارائه خدمات فرهنگی موکب‌ها به زوار حسینی، اقامه نماز جماعت در نمازخانه‌های موکب‌ها، برپایی غرفه‌های فرهنگی توسط مواکب خواهران و برادران از دیگر اقداماتی است که در اربعین حسینی در شهرستان رزن انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465751

مهمترین اخبار ایران و جهان: