نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 13:13

برگزیدگان سوگواره «بر شانه‌های نی» در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد_دبیر سوگواره «بر شانه‌های نی» در چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین سوگواره استانی شعر و نوحه با عنوان «بر شانه‌های نی» با معرفی برگزیدگان در فرخشهر به کار خود پایان داد.

وحید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان چهارمین سوگواره استانی شعر و نوحه با عنوان «بر شانه‌های نی» با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با این نهضت در دهه اول محرم منتشر شد و نزدیک به ۶۰ اثر در بخش شعر کلاسیک و ۳۰ اثر در بخش نوحه از سوی هنرمندان به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

وی افزود: داوری این دوره از سوگواره به عهده دکتر جواد حیدری، احمدرضا الیاسی و جواد محمدی از شاعران چهارمحال و بختیاری و کشور بوده است.

دبیر سوگواره «بر شانه‌های نی» در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هیأت داوران از میان آثار رسیده در بخش شعر کلاسیک، اشعار مرتضی کریمی قهفرخی، احمد رفیعی وردنجانی، زهرا علیدوستی، محسن علیخانی فرادنبه و محسن اردشیری لردجانی را بدون الویت مورد تقدیر قرار داد.

برزگر عنوان کرد: همچنین سروده‌های سید مهدی حسینی فرد، تقی سلیمی بنی و حسن توکلی نیز در بخش نوحه این سوگواره به عنوان آثار شایسته تقدیر از سوی هیأت داوران انتخاب شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494451

مهمترین اخبار ایران و جهان: