نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 17:56

شهیدان رجایی و باهنر با خدمت صادقانه به ملت ماندگار شدند

لنگرود- رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری بودند که با خدمات صادقانه خود به ملت در ذهن ها ماندگار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منوچهر احمدی پور پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در گلزار شهدا لنگرود ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری بودند که با خدمات صادقانه خود به ملت در ذهن‌ها ماندگار شدند.

وی به بیان شاخص‌های شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و آنان را نمونه بارز خدمت صادقانه دانست و افزود: لازمه پیشرفت جامعه درس پذیری از تفکرات شهیدان بویژه رجایی و باهنر عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود اضافه کرد: دولت شهید رجایی با تمام توان برای مردم کار می‌کرد و برای پیش برد اهداف انقلاب و کشور سرآمد بود.

وی به عملکرد مثبت دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به مقوله فرهنگ دینی در جامعه دارد.

حجت الاسلام احمدی پور مردم داری و عدالت محوری و جهادی بودن را از ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: مسئول امروز باید نگرش تکلیف گرایانه داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی لنگرود بیان کرد: امروز در این عرصه پشت میز نشستن جواب نمی‌دهد و امروز باید در میدان و در کنار مردم بود و تلاش جهادی را در اولویت برنامه‌ها قرار داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477551

مهمترین اخبار ایران و جهان: