نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 21:13

هیچ فرد و نهادی حق دخالت در انتخاب شهردار رباط کریم را ندارد

رباط کریم- رئیس دادگستری رباط کریم گفت: هیچ فرد و نهادی حق دخالت در انتخاب شهردار را ندارد، اعضای شورای شهر بدانند، معطلی در انتخاب شهردار قابل پیگیری است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، عادل رحمانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رباط کریم، بررسی دلیل برخی نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان را مهم برشمرد و تاکید کرد: پاسخ درست به صحبت‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دستگاه قضائی رباط کریم مدیران ادارات و کارکنان اداری را خطاب قرار داد و اظهار داشت: دستگاه قضائی در حال رصد است و اگر افرادی با کوتاهی و کم کاری ایجاد نارضایتی کنند با آنان برخورد می‌کنیم.

رحمانی در پایان به مساله انتخاب شهردار رباط کریم ورود کرد و گفت: اعضای شورای شهر رباط کریم سریعاً تکلیف شهردار را روشن و با انتخاب شهرداری شایسته و متخصص و متعهد دین خود را به شهر ادا کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرد و نهادی حق دخالت در انتخاب شهردار را ندارد، تصریح کرد: به هیچکس اجازه ندهید در انتخاب شما دخالت کند، اما بدانید این معطلی در انتخاب شهردار قابل پیگیری است.

اگر شهردار سالم، متعهد و متخصص انتخاب نشود ورود می‌کنم

یوسف وند دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: انتخاب شهردار سالم، متعهد و متخصص حق شهروندان رباط کریم است.

وی گفت: اگر خدای ناکرده در حوزه انتخاب شهردار فردی انتخاب شود که فاقد شرایط بالا باشد، به عنوان مدعی العموم ورود خواهم کرد.

یوسف وند در ادامه از ساخت و سازهای غیر مجاز انتقاد کرد و گفت: جلوی انشعابات غیرمجاز آب و برق و ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرید و انتظار داریم در این زمینه‌ها همه دوستان ورود کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477807

مهمترین اخبار ایران و جهان: