نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 11:12

فعالیت‌های موکب حب الحسین (ع) سنگر استمرار می‌یابد

کربلا _ بخشدار سنگر رشت با بیان اینکه فعالیت‌های موکب حب الحسین (ع) سنگر استمرار می‌یابد، گفت: خدمات و فعالیت‌های این موکب برای سال‌های آتی گسترش پیدا می‌کند.

حسین محبتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استقرار موکب سنگر رشت در کربلای معلی، اظهار کرد: این موکب خدمات ارزشمندی به زوار حرم امام حسین علیه السلام در ایام منتهی به اربعین ارائه داد.

وی با اشاره به نخستین تجربه موکب حب الحسن (ع) سنگر رشت در خدمات دهی به زوار اربعین افزود: فعالیت‌ها و خدمات این موکب در اولین گام به گونه‌ای بود که گویا سال‌ها تجربه برپایی موکب در کربلا را داشته است.

بخشدار سنگر رشت با تقدیر از زحمات خدام موکب حب الحسین (ع) برای زوار اربعین بیان کرد: خدام این موکب عاشقانه به زوار حرم ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی می‌کنند.

محبتی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت امکانی و تجهیزاتی موکب حب الحسین (ع) سنگر اضافه کرد: شناسایی نقاط ضعف و پوشش آن و همچنین تقویت نقاط قوت عملکرد موکب سنگر در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های موکب حب الحسین علیه السلام سنگر استمرار می‌یابد، افزود: خدمات و فعالیت‌های این موکب برای سال‌های آتی گسترش پیدا می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487695

مهمترین اخبار ایران و جهان: