نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:35

رحمتی: آماده کسب اولین پیروزی نساجی هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: برای کسب اولین 3 امتیاز و جشن پیروزی گرفتن با هواداران در این بازی خانگی، آماده هستیم.

َبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان، اظهار داشت: در بازی قبلی مقابل گل گهر نتوانستیم امتیازی بگیریم و دیدار فردا اهمیت زیادی برای ما دارد. صنعت نفت یک تیم خیلی خوب، با انگیزه و جنگنده است که در یک سوم حمله تیم خیلی خطرناکی است. کادرفنی خیلی خوبی دارد و عبدالله ویسی از دوستان خوب من است. نشان داده این تبحر را دارد که تیم‌های خوبی را راهی مسابقات کند.  با توجه به سبک فوتبال صنعت نفت و اینکه نساجی در دیدارهای قبلی‌اش نشان داد میل به هجوم دارد و موقعیت زیادی را خلق می‌کند، بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. با توجه به شرایطی که داریم و صحبت‌هایی که کرده‌ایم برای کسب اولین 3 امتیاز و جشن پیروزی گرفتن با هواداران در این بازی خانگی، آماده هستیم.

وی افزود: فکر می‌کنم بتوانیم کم شانسی خود در 3 بازی قبلی را جبران کرده و به اولین 3 امتیاز خانگی دست پیدا کنیم.

سرمربی نساجی درپاسخ به این موضوع که هواداران این تیم ماه‌ها است به ویژه در ورزشگاه وطنی تشنه برد هستند و با توجه به نیمه‌های متفاوت 3 دیدار اخیرش، چه راهکاری را در نظر گرفته تا این طرفداران پس از این همه مدت هم اولین برد خود را تجربه کنند و هم تیمی منسجم در هر 2 نیمه داشته باشد، گفت: اینجا در کنفرانس خبری صحبت‌ها، عقاید و نظراتی که خودم و بازیکنان داریم، انتقال می‌دهم. در نیم فصل دوم سال گذشته و سه بازی این فصل، نساجی نتوانسته است به پیروزی برسد. این فشار مضاعفی را به تیم می‌آورد. همانگونه که خودتان می‌گویید تیم ما خوب بازی می‌کند و موقعیت به دست می‌آورد. روی برخی اتفاقات نتوانسته‌ایم برد را به دست آوریم.

رحمتی اضافه کرد: تیم ما در شرایط بدنسازی بوده و با بازیکنانم به این شکل صحبت کرده‌ام که از زمان احساس خطر کردن، شروع به فوتبال بازی کردن می‌کنند تا امتیاز را از دست ندهند. برای بازی فردا خیلی با هم صحبت کردیم و قرار شد از ابتدای مسابقه با همان سبک و سیاقی که در نیمه دوم داریم، کار را شروع کنیم. ان‌شاءالله خدا کمک کرده و بچه‌ها کمک کنند تا اتفاق بیفتد اما نگرانی نداریم. 2 نیمه متفاوت بوده است. یک نیمه بد بودیم و یک نیمه خیلی خوب و کم شانس. اگر بار سنگین نبردن نساجی را از روی دوش تیم برداریم، بچه‌ها با فراغ بال بیشتری بازی خواهند کرد . با این مسئله بی‌تجربه نیستم.

ادامه دارد ....

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473807

مهمترین اخبار ایران و جهان: