نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 13:48

۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان خنداب افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خنداب- در ششمین روز از هفته دولت ۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان خنداب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، ۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان خنداب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز خواهد شد.

این پروژه‌ها با یک هزار و ۷۸ میلیارد ریال اعتبار، برای ۶۵ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد «شهریاران» در استان مرکزی خبر داد و افزود: این رویداد در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور با رویکرد مردمی سازی دولت و با حضور گروه‌های مردمی و جهادی استان در یک میدان فراگیر و ترکیبی با هدف شتاب‌دهی و تسریع در اهداف مردمی سازی برگزار خواهد شد تا نمایش قدرتمندی از اقدامات انجام‌شده با محوریت حلقه‌های میانی، از زمان صدور بیانیه گام دوم تاکنون ارائه دهیم.

وی از جذب و هزینه حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان مرکزی طی سال گذشته خبر داد و افزود: جذب این میزان بودجه عمرانی رقم بی‌سابقه‌ای است درحالی‌که طی ۶ سال قبل از آن درمجموع ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شده است.

استاندار مرکزی یادآور شد: ظرف یک سال گذشته ۸ درصد بیش از مجموع ۶ سال قبل از آن بودجه عمرانی در استان هزینه شده که در نتیجه بسیاری از پروژه یا به اتمام رسیدند و یا شتاب گرفتند و رو به اتمام هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475107

مهمترین اخبار ایران و جهان: