نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 17:53

دشمن علیه ایران جنگ اقتصادی و رسانه‌ای به راه انداخته است

بجنورد- مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: دشمن برای جدا کردن مردم از نظام همزمان جنگ اقتصادی و رسانه ای ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نعمت الله آزموده ظهر پنج شنبه در نشست اعضای ستاد نماز جمعه خراسان شمالی، اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین معضلاتی که در پیشبرد مسائل اقتصادی وجود دارد اعتماد به غرب است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: کارنامه اقتصادی به‌دست‌آمده در دهه ۹۰، نشان داد که اعتماد به غرب پاسخگوی رفع مشکلات اقتصادی و موجب پیشرفت کشور نیست و در هر مسئله‌ای که دولت‌ها بی‌توجه به غرب و مبتنی بر سرمایه داخلی پیش رفتند، موفق بودند.

وی افزود: معضل دیگر در توقف حرکت اقتصادی کشور، گره‌زدن مسائل به رفع تحریم‌ها است، البته تحریم‌ها نیز وجود داشت اما سیاست قطعی و ابلاغ‌شده که به‌صورت مکرر بیان شد این بود که راه‌حل اصلی کشور در درون است.

آزموده ادامه داد: واقعیت این است که در مسیر اصلی پیشرفت کشور اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌خوبی پیاده شود، قطعاً معضلات کشور حل می‌شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با اشاره به راه انداختن جنگ اقتصادی توسط دشمن، گفت: در این جنگ تمام‌عیار انگیزه بانیان تحریم فشار بیشتر بر مردم درنتیجه ناراضی سازی آن‌ها است.

وی افزود: از دیگر ابزارهای دشمن در کنار تحریم‌ها برای دست‌کاری کردن ذهنیت جامعه و جدا کردن مردم از نظام اسلامی با سیل جعل و دروغ‌پردازی، واژگون کردن حقیقت‌ها و سیاه نمایی است تا به این طریق کشور را متوقف و از رشد و پیشرفت آن جلوگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942495

مهمترین اخبار ایران و جهان: