نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 14:31

آسمان همدان ابری است/ احتمال بارش پراکنده برف

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از آسمان ابری استان خبر داد و گفت: شاهد بارش پراکنده برف به ویژه در نقاط کوهستانی هستیم.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی پنج روز آینده ابری و نیمه‌ابری است اظهار کرد: برخی ساعات افزایش ابرناکی و احتمال بارش پراکنده برف را در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی محتمل‌تر است افزود: برخی ساعات روز جمعه شاهد بارش خفیف برف در اکثر نقاط استان هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر تغییرات دمایی، تغییر محسوسی نداریم اگرچه هفته آینده افزایش دما در پیش داریم.

وی با تاکید بر اینکه اواسط هفته آینده سامانه بارشی جدید استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد تصریح کرد: شدت و ضعف این سامانه بارشی در گزارش بعدی اعلام خواهد شد.

باقری‌شکیب در ادامه متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته رزن با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان با منفی ۱۱درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان گزارش شده است.

وی دمای بیشینه و کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته را یادآور شد و گفت: بیشینه دمای همدان یک درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن منفی ۱۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در پایان سخنانش اضافه کرد: امشب کمینه دمای هوای همدان منفی ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 997407

مهمترین اخبار ایران و جهان: