نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 08:43

افتتاح ۹۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در نایین

فرماندار شهرستان نایین از افتتاح ۹۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۹۷ پروژه عمرانی با اعتبار ریالی بالغ بر ۴۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اعتبار ارزی ۱ میلیون و ۷۳۰ هزار یورو، در بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۹۱ پروژه دولتی با اعتبار ریالی ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری خواهد شد که که در حوزه جذب نیرو زمینه اشتغال ۴۰۸ نفر فراهم شده است.

کریمی تصریح کرد: کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای مجتمع کوهستان و بهارستان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و طرح گازرسانی به کلوت محمدیه و ایستگاه شهید شرافت با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه برنامه‌ریزی شده که در طول ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث و بهسازی شبکه برق، احداث ایستگاه‌های تمام خودکار هواشناسی، مرمت و بازسازی قنوات و استخرهای آب روستایی، آب شرب روستایی و تجهیز و توسعه شبکه مخابرات از پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های انرژی، ارتباطات، دانش بنیان، خدمات و کشاورزی است.

کریمی بیان کرد: از پروژه‌های حوزه زیر ساخت، راه، سلامت، صنایع و آموزشی نایین، افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت، سنگفرش معابر شهری و روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، بهره‌برداری از روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان، بهره‌برداری از سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر مدیریت آموزش و پرورش و بهره‌برداری از ۵ طرح صنعتی است.

فرماندار نایین در پایان گفت: در دهه فجر امسال باید در راستای جهاد‌ تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۰/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014307

مهمترین اخبار ایران و جهان: