نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:17

مردم با رهبری حضرت امام معجزه تاریخ را رقم زدند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران باتاکید بر برپایی باشکوه جشن های دهه فجر گفت: مردم با رهبری حضرت امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی معجزه تاریخ را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم مهمانی لاله‌ها با گرامیداشت دهه فجر با تاکید بر اینکه مراسم‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن باید باشکوه برگزار شود، گفت: با گذشت ۴۴ سال همچنان شور و نشاط انقلابی در دل‌های مردم گرم است.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران و استکبار جهانی تلاش کردند مردم را ناامید کردند اما شکست خوردند، گفت: باید قدر انقلاب و مردم و حضرت امام راحل را دانست و ملت با رهبری حضرت امام معجزه تاریخ را کلید زدند.

وی افزود: دشمن در حال ترویج ضدارزش ها به ویژه در زمینه عفاف و حجاب است و باید همه مردم به فریضه شرعی و قانونی حجاب توجه داشته باشند و همه وظیفه داریم نسبت به یادگار حضرت زهرا (س) توجه کنیم.

امام جمعه ساری توجه به اقامه نماز اول وقت را ضروری و لازم دانست و از مسئولان خواست تا پیاده سازی ارزش‌های دینی و اسلامی و نماز اول وقت در جامعه الگو باشند زیرا مسئولی که به ارزش‌ها تعهد نداشته باشد، نشستن بر پست میز نادرست و حرام است.

وی با تاکید براین که مسئولان با عملکرد خود و خانواده نسبت به ارزش‌ها توجه کافی داشته باشند، خواستار توجه به ارزش‌های دینی در جامعه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013007

مهمترین اخبار ایران و جهان: