نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:05

انقلاب اسلامی استمرار دهنده مکتب اهل بیت (ع) است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی، انقلاب فاطمی و استمرار دهنده مکتب اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهار داشت: ماه رجب و شعبان مقدمه‌ای برای رسیدن و آماده شدن برای ماه رمضان است و تلاش کنیم که از این ایام سراسر نور و معنویت استفاده و بهره کافی ببریم.

امام جمعه گناوه با اشاره به آغاز دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: برکت برپایی نظام مقدس اسلامی در کشور ما به یمن وجود مبارک اهل بیت (ع) است و امروز تنها کشور منادی اهل بیت در جهان، ایران اسلامی است که به برکت خود اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) به دست آمده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: انقلاب شکوهمند اسلامی، انقلاب فاطمی و استمرار دهنده مکتب اهل بیت (ع) است که توسط امام خمینی (ره)، شخصیتی بی نظیر و بی بدیل برای جهان تشییع، جهان بشریت و اسلام، در ایران اسلامی پایه گذاری شد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پربرکت شجره طیبه و درخت تناور انقلاب اسلامی با تهدیدها و تحریم‌ها و جنگ ترکیبی و نرم و سخت علیه این نظام توطئه کردند اما با بصیرت و حمایت‌های مردم و هدایت‌های امام (ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها شکست خورد و کشتی انقلاب به سلامت و صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

انقلاب اسلامی استمرار دهنده مکتب اهل بیت (ع) است

امام جمعه گناوه بیان کرد: تحریف و کتمان واقعیت‌های انقلاب اسلامی، دو راهبرد دشمن در برهه کنونی برای مقابله با انقلاب اسلامی است که همه در مقابل این دو راهبرد دشمنان دو وظیفه ذکر ایام الله و جهاد تبیین را بر عهده داریم.

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی از ایام الله است که باید برکات و خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را یاد آوردی و با جهاد تبیین برای جامعه بویژه نسل جواب بیان کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده و باید قدردان آن باشیم گفت: حضور مسئولان در دهه فجر بین مردم بیشتر باشد.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: همه ما به عنوان مشعل داران انقلاب اسلامی باید به حل مشکلات مردم کمک کنیم و امروز جهاد کردن، کمک به حل مشکلات، گره گشایی و تکریم مردم است.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور بیان کرد: هدف دولت گره گشایی از مشکلات مردم است و کمک به حل مشکلات جامعه و مردم به ویژه اشتغال، تورم و گرانی در رأس برنامه‌های دولت است که همه باید در این راستا کمک و همکاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014495

مهمترین اخبار ایران و جهان: