نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 21:33

جزییات ضربه مالی قریب به ۲هزار میلیاردی به بنیان قاچاقچیان مواد مخدر

با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس هرمزگان در 9 ماهه امسال ضمن کشف قریب به 54 تن انواع مواد مخدر، هزارو 903 میلیارد تومان ضربه مالی نیز به بنیان مالی سوداگران وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان عصر امروز بیان داشت در راستای مبارزه بی امان با سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر در 9 ماهه امسال هزارو 217 مرحله طرح های عملیاتی در قالب طرح های کنترل محورهای مواصلاتی ، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و طرح امنیت محله محور در استان اجرا شده است.

وی افزود : در اجرای این طرح ها در مدت یاد شده موفق مجموعا 53تن و 779 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که کشفیات انواع مواد مخدر صنعتی پر خطر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد و افزایش داشته است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تعداد 30باند فعال قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم و تعداد 2 هزار و 430 نفر قاچاقچی و توزیع کننده خرد مواد مخدر دستگیرو در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح تعداد 4 نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده اند و در این عملیات ها تعداد 16 قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره شناسایی و توقیف تعداد 648 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر ، اظهار داشت:، با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مدت 9 ماهه امسال بالغ بر هزار و 903 میلیارد تومان از اموال و دارایی های قاچاقچیان موادمخدر شامل 106 باب خانه و مستغلات ، 29 فروند شناور شناسایی و توقیف شده و ضربه مالی سنگینی به بنیان مالی قاچاقچیان وارد شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 961595

مهمترین اخبار ایران و جهان: