نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 12:25

حصرهای دشمنان را همانند رزمندگان دفاع مقدس بشکنیم

تنکابن- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ماموریت های جدید این سازمان در عرصه جنگ ترکیبی و روایت ها گفت: همانند رزمندگان دفاع مقدس حصرهای دشمنان را بشکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی تنکابن با اظهار اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: امروز ضرورت وجود چنین سازمانی بیش از پیش احساس می‌شود زیرا دوران کنونی پیچیده و و عصر جنگ ترکیبی دشمن و جنگ روایت‌ها است و باید آرایش متناسب با جنگ را درپیش گرفت.

وی افزود: در دوره کنونی یک سری وظایف جدید برای تبلیغات اسلامی مطرح است و وقتی آرایش نظامی دشمن تغییر پیدا کرده ما نیز باید آرایش جدید داشته باشد و متناسب با هدف فردا جهت گیری ودر مسیر تحول خواهانه حرکت‌هایی آغاز کنیم.

وی توجه به توسعه مخاطبان را از جمله مأموریت‌های تبلیغات اسلامی بیان کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی و مجامع مذهبی و قرآنی از سرمایه‌ها به شمار می‌رود اما باید برای توسعه مخاطبان نیز برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام شریف تبار یادآور شد: قرار است در هر شهری با هدایت امامان جمعه، مسیر فرهنگی را پیش بریم از این رو توسعه مخاطبان از جمله رویکردها به شمار می‌رود و توجه به قشر بانوان نیز از مهمترین اولویت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تاکید و ترویج الگوی سوم زن اظهار داشت: الگوی زن مسلمان که تأثیرگذار در تغییر تاریخ است و یاران پیشرفت نهضت در جنگ کنونی به شمار می‌روند، مدنظر است و علاوه براین تبلیغ گفتمان ساز از مرحله گفتمان تا فرهنگ سازی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی به عرصه‌های تحولی در دوران جدید سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اضافه کرد: با رشد و شکل گیری فعالان فرهنگی بتوانیم گره‌هایی را در جامعه باز کنیم زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری دشمن در فکر قبضه افکار عمومی است و باید همانند رزمندگان دفاع مقدس، حصرهای دشمنان را بشکنیم.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ادبیات ما صرفاً بودجه‌ای نیست بلکه حرکت مردمی از تبیین تا قیام مردمی مدنظر نظر است و

در این جلسه از تلاش‌های حجت الاسلام فرید رئیس قبلی تبلیغات اسلامی تنکابن تقدیر و حجت الاسلام غلامی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی تنکابن معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 947395

مهمترین اخبار ایران و جهان: