نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 22:06

رئیس راهداری شمیرانات: سه‌شنبه شاهد بارش سنگین برف هستیم/ شهروندان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات گفت: طبق پیش‌بینی ها سه‌شنبه شاهد بارش سنگین و پراکنده برف هستیم و در حال حاضر هیچ راه اصلی مسدود نداریم.

عباس آقابالازاده‌اصل، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان شمیرانات که از صبح امروز شاهد آن هستیم و در محورهای مواصلاتی شهرستان شمیرانات خصوصا دو بخش لواسانات و رودبارقصران رخ داده است، همکاران بنده در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از همان ابتدا در کلیه محورها حضور فعال داشتند و به موقع نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها سه‌شنبه شاهد بارش سنگین و پراکنده‌ برف هستیم گفت: در حال حاضر هیچ راه اصلی مسدود نداریم همینطور در راه های روستایی هم نمک‌پاشی و برف‌روبی در دست اجرا می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات بیان کرد: از همشهریان عزیز خصوصا اهالی شریف دو بخش لواسانات و رودبارقصران خواهش می‌کنیم در زمان برف‌روبی نهایت همکاری را با اکیپ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داشته باشند و حتما وسایل ایمنی در این فصل، خاصه زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 957551

مهمترین اخبار ایران و جهان: