نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 10:09

۸۷ کیلو تریاک در زنجان کشف شد

زنجان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک نفر قاچاقچی موادمخدر و کشف ۸۷ کیلوگرم از نوع تریاک در یک عملیات مشترک در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید بابایی گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله در اجرای عملیات مشترک با سایر استانها، شخصی به هویت معلوم قصد انتقال مقادیر زیادی محموله موادمخدر از نوع تریاک با یکدستگاه کامیون از طریق محورهای مواصلاتی استان زنجان به یکی از استانهای غربی کشور را داشته دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: در این خصوص بلافاصله کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عوارضی زنجان-قزوین کامیون مورد نظر را متوقف و متهم دستگیر که به همراه کامیون توقیفی به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر استان دلالت و در طی بازرسی از بار حامل کامیون مقدار ۸۷ کیلو ۴۶۵ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

بابایی در ادامه افزود: پلیس بصورت شبانه روزی و با تمام توان با پدیده شوم اعتیاد مبارزه و از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده رفتار مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012007

مهمترین اخبار ایران و جهان: